Jakmile naspořená provize přesáhne limit 200,-Kč, můžete zažádat o vyplacení provize. Přihlaste se do své klientské sekce. (Obrázek č. 1)
Obrázek č. 1
Ve svém učtu v klientské sekci klikněte na Výdělek RID. (Obrázek č. 2)
Obrázek č. 2
Překontrolujte aktuálnost svých údajů (o výplatu provize smí zažádat pouze osoba, se kterou je uzavřena Smlouva o zprostředkování). Pokud se vaše aktuální údaje liší od údajů ve smlouvě, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu se žádostí o změnu smlouvy. Částka k výplatě je snížena o manipulační poplatek 25,-Kč. Klikněte na Přehled žádostí o vyplacení. (Obrázek č. 3)
Obrázek č. 3
Na další stránce máte přehled svých žádostí a v jakém se nacházejí stavu. Pro novou žádost o vyplacení klikněte na odkaz Vyplňte žádost (Obrázek č. 4)
Obrázek č. 4
Následující postup se liší u podnikatelů a fyzických osob nepodnikatelů:
Soukromá osoba - nepodnikatel:
Vytiskněte a potvrďte žádost o vyplacení zobrazenou v klientské sekci. Nevystavujete žádné faktury a dokladem je pro vás výpis z bankovního účtu a výpis plateb ze systému zprostředkování v naší klientské sekci (Klientská sekce / Výdělek / Historie pohybů účtu). Zprostředkovatel tento příjem daní sám ve svém přiznání v §10 jako nahodilý příjem. Pokud tento nahodilý příjem nepřekročí 20.000,- Kč za rok, jedná se o osvobozený příjem, který se nedaní. (Obrázek č. 5)
Obrázek č. 5
Podnikatel nebo právnická osoba - plátce DPH:
Vystavíte nám fakturu za zprostředkování na příslušnou částku navýšenou o DPH.
Podnikatel nebo právnická osoba - neplátce DPH:
Vystavíte nám fakturu za zprostředkování na příslušnou částku.
Potvrzenou žádost anebo vystavenou zálohovou fakturu je nutné nám zaslat, a to pomocí formuláře, který se nachází na spodní části stránky (2). Zde také uvedete správný variabilní symbol, pod kterým Vám platbu zašleme (1). Opět zde zkontrolujte číslo účtu a částku. Na závěr klikněte na Odeslat (3) Obrázek č. 6
Obrázek č. 6
Vaše žádost bude zkontrolována, a pokud se nevyskytnou nějaké chyby či nesrovnalosti, bude i potvrzena. V případě jakýchkoliv problémů nebo nesrovnalostí Vás bude neprodleně kontaktovat pracovník zákaznické podpory, aby se s Vámi domluvil na dalším postupu.
V případě jakýkoliv dotazů se můžete obrátit na naši zákaznickou podporu. Všechny dostupné kontakty a způsoby komunikace jsou k dispozici na adrese https://www.web4u.cz/kontakt.