Co může způsobovat problémy s odesíláním pošty:
- blokování portu odchozí pošty od poskytovatele internetového připojení - povětšinou z důvodu ochrany proti spamu může poskytovatel internetového připojení zablokovat některé nebo všechny porty pro odchozí poštu, je tak třeba vyzkoušet všechny porty 465 a 587. V případě neúspěchu je pak třeba požádat poskytovatele internetového připojení o jeho SMTP server.
- antivirový program - antivirový program může také zakázat určitý port či zablokovat komunikaci s SMTP serverem. V případě neúspěchu tak můžete případně zkusit přenastavit zabezpečení v antivirovém programu či jej na zkoušku vypnout a odzkoušet odesílání při tomto nastavení.
- autorizace vůči SMTP serveru - SMTP server smtp.web4u.cz vyžaduje přihlášení celou e-mailovou adresou ([email protected]) a heslem k e-mailové schránce.
Nastavení serveru odchozí pošty
Průvodce nastavením různých e-mailových klientů naleznete v sekci e-mail.
Níže jsou uvedeny různé možnosti nastavení serveru odchozí pošty, při problémech s odesíláním tak vyzkoušejte všechny níže uvedené možnosti. Rozdíl naleznete vždy pouze v portu a způsobu zabezpečení spojení, ostatní nastavení zůstává shodné.
Adresa serveru: smtp.web4u.cz
Uživatel: [email protected]
Heslo: ***** (heslo k dané e-mailové schránce)
Protokol: SMTP
Port: 587
Zabezpečení: žádné, nebo STARTTLS
Adresa serveru: smtp.web4u.cz
Uživatel: [email protected]
Heslo: ***** (heslo k dané e-mailové schránce)
Protokol: SMTP
Port: 465
Zabezpečení: SSL/TLS