Přeskočit na hlavní obsah

Jak se přihlásit do administrace e-mailů

Jak se přihlásit do administrace e-mailů

S
Autor: SaaSy
Aktualizováno před více než 2 týdny

Administraci Vašich e-mailových služeb naleznete po přihlášení do Vaší klientské sekce na stránce www.web4u.cz

Po přihlášení do klientské sekce zvolte v oblasti "Vaše služby a jejich administrace" možnost "Webhosting". V případě, že se ve Vaší klientské sekci nachází webhostingů více, zvolte na další stránce možnost "Administrace", která se nachází vedle názvu vybraného webhostingu.

Na další stránce již vidíte ikonu E-MAIL, pomocí níž se dostanete do administrace Vašich e-mailových služeb.

Zde již můžete přidávat, odebírat či upravovat jednotlivé schránky, spravovat aliasy, případně upravit nastavení spam filtru, včetně whitelistu, blacklistu a skóre. Podrobnosti o konfiguraci a možnostech pravidel spam filtru najdete v článku Základní pravidla a konfigurace nevyžádané pošty. K dispozici je také nastavení lokálního doručování.

Pokud chcete upravit již existující schránku, v seznamu "Aktivní schránky:" najděte jméno požadované schránky a zvolte možnost "Upravit". Na další stránce již můžete upravit jméno schránky, změnit heslo a nastavit velikost schránky. Jestliže zde není nastavena konkrétní kapacita, schránka může využívat veškerý volný diskový prostor hostingu.

Podrobnosti o vytvoření nových schránek jsou k dispozici v článku Jak založit nový e-mailový účet.

Dostali jste odpověď na svou otázku?